söndag 10 november 2013

Fars dag-helg

Efter att jag kommit hem från Stockholm och barnvaktning så drog vi på kvällen in till stan för att äta middag på Fika :) alltid trevligt att dra in till stan och käka!



Söndagen började med att gå långpromenad med Siri för att hitta en ny springrunda, hittade en bra med 3km spår och med vägen dit och tillbaka så blev det 5. Börjar nog med att gå dit och tillbaka x) så dålig kondis fortfarande men måste börja springa längre än lite drygt 2km även om jag går vissa bitar, men tror att springa lite längre är bra för då måste jag pusha mig lite mer ;)



Sen fixade jag gardiner till köket



Och på eftermiddagen åkte jag till Rosenhed för att hälsa på pappa på fars dag :)



När jag kom hem skulle jag fixa gardinerna i hallen uppe, men i ena fönstret va gardinstången för kort :P men en fick jag upp. Dick tror jag att jag ska fixa nån annan dit, blev inte så snyggt :/



Fick en kontorsstol av svärmor som nu är på plats och gör min pluggplats klar! Installerade det nya bredbandet oxå :) funkar fint!



Sen belönade jag mig med gottis och film, fick bli sista twilight filmen :)



Nu ska jag lägga mig och sova i den nybadade sängen :) (låter som jag aldrig bäddar om men jaja ;) ) får se hur det går att sova utan Siri som följde med Filip till Skåne idag :(



Kram Tilda


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar