tisdag 25 juni 2013

Äntligen löning!

Hade jag tänkt... Om det inte va så att jag måste hämta ett utbetalningskort i Gnesta för att sen hämta ut min lön på ett Nordea kontor -.- och att jag dessutom har en fet hög med räkningar på drygt 5 000kr att betala direkt...


Aja fick iaf mer än jag trott i lön, så alltid något :)


Lyxlunchade idag på jobbet innan tandläkarbesök :)



Besöket hos tandläkaren gick bra iaf :) och när jag kom tillbaka till jobbet va det lite halv-kaos. De va full rulle med akut-patienter och så fort hon som hade hand om ultraljudet gått hem kom det upp massa där. Så det fick jag föröka ta hand om eftersom det va sjukt underbemannat, trots att jag knappt varit där :P men det gick bra med lite hjälp, och kul när man känner att det händer lite och man gör nytta ;)

På vägen hem köpte jag äntligen en grill, nu slipper vi låna svärfars varje gång x)



Sen fick jag sätta igång med lite målning i huset. Nu är köket och sovrummet fördigmålat iaf :)
Köket:







Kram Tilda


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Nyköping,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar